frajdajj

hej.

kan inte prata med någon eller spotta :o var nyss hos tandläkaren och lagade ett hål! och jag fick världens bedövning så jag kan tyvärr inte använda min mun till någonting just nu. och just när det är god mat i skolan idag. bajs då. och dessutom är jag helt blöt, det regnar ute och det är en jävla bit att gå :)

ikväll blir det nog skojj, jonatan tänkte ha ett litet party bara för hans vänner hos mig i nikkala :) och christoffer kommer också med härifrån.

planerna blir såhär att idag efter christoffer också vart hos tandläkaren så börjar vi lifta mot korpis och sen åker vi till happis :) åh jag hoppas verkligen att det blir kul idag :p vad härligt också att träffa alla vännerna :)

alltså gud vad jag längtar tills vi åker utomlands. det ska bli så jävla härligt. åh. :)

nu ska jag ringa camilla och fråga ifall hon har slutat lektionen ännu som jag igentligen också skulle vart på ;) hehe

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0