Jonatans 20års fest

den var bra och rolig. ärligt så hade vi skit kul!

dagen började med att jag var i skolan. christoffer tänkte komma med till nikkala, vi liftade och det tog ett jävla tag innan någon kom och plocka upp oss..eller flera stannade ju men dom skulle inte till korpis.

sen kom vi fram iallafall, vi packade oss allt och sen for vi..vi svängde in i torne och köpte bärs osv och sen hämtade jenny och sen for vi mot nikkala..

jonatans brorsa och sami kom och sen börja vi supa, redan vid 4 :o

sen kom alla. och då var det liv :D linda färgade håret på mig och sen satt vi och spela ölspelet och söp christoffer under bordet :D så han gick redan och la sig vid 10 :) vi dansade och dansade och hade skit skojj..

på natten försvann alla helt plötsligt så jag tänkte gå och lägga mig men sen storma claus och dom in genom dörren igen och så var det bara att fortsätta supa igen :D vi satt till 6 på morgonen sen däcka jag och vaknade upp och gick ner och kolla vid 10 tiden på morgonen. huset var upp och ner och claus, linda och markus låg och sov i mamma och pappas säng och sami på soffan :o då var det bara att börja städa! tog flera timmar..huhu

men jag tyckte ärligt att det var skit kul.
här kommer lite bilder också :)

 
 och mera kommer på pixbox :]
tack jenny för att du hade med kameran ;p

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj alltså de där låter lite fel med att vi sov i sängen bara så alla vet så hände de inte nå! :)

2008-10-29 @ 22:31:21
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0