lördag kväll

hej

sitter nu här hemma med jonatan och christoffer och kollar fotboll. och det är tråkigt, vill kolla någon film men inte dom. :/

vi åt också en jätte god middag idag och när vi hade ätit kom då christoffer och joinade oss. och sen dess har vi bara suttit här i soffan och druckit några groggar och jag cider :) jag var nyss i bastun också ensam. det var ju meningen att jonatan skulle vara med. men ensam fick det bli.

på måndag börjar christoffer i min skola och flyttar tillbaks hit till korpis. :) va kul ;p så då ska jag åka med han och hans mamma till skolan. skönt så att man slipper åka med buss :)

nu ska vi kolla skräckis och fortsätta prata med jenny :D hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0