måndagnatt

hej bloggen.
ihelg var ju jonatans bror och hans familj här och det var jätte roligt! på fredan tog vi det lungt och det blev en tidig kväll men lördan blev till 4 :d vi spelade alias och sjöng singstar och hade kul :) det blev en lyckad helg.

gud vad tråkigt jag har det :D jonatan har gått och lagt sig för länge sen och jag är inte ett dugg trött och jag har absolut ingenting att göra så såg jag datorn och tänkte direkt internet ;d hehh

idag har jag bara chillat, spelat och sjungt singstar alldeles ensam..sen vid 6 tiden när jonatan skulle stänga affärn så sprang jag dit och bjöd daniela och christoffer på mat :P vi gjorde kött och potatisklyfter och sås ;p det var svin gott!! sen kolla vi en skräck film "mirrors" och den var bra :) bara att jonatan inte vågade se sen så han var nere i vårt rum och kollade en komedi :d haha, han är lite töntig av sig ;)

imån kommer pappa hem och så åker jenny med han också ;D fan vad najs.

undra vad som sker i helg, hoppas något roligt. det är ju halloween och altl! nå man får ju se :)

har ingenting att skriva om igentligen, försöker dröja på tiden här så att man blir trött och får gå och sova. eller så ska jag kolla en film så att jag blir trött, det blir jag oftast när jag ser film på natten. jag önska zelda eller shakira var här, det känns så tomt. okej, jag har ju katten och jonatan men dom sover bara hela tiden :D men tur så kommer ju jenny imån så. det är ju bra :)

nå nu ska jag snoka runt och sen ifall jag är trött så går jag och lägger mig =p hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0