onsdag

kära blogg.. ;)
idag är det onsdag och det betyder att det snart är helg igen. jag tycker allting går så himlans fort ;o
idag har jag bara haft kerstin hela dagen och kl 2 har jag historia. åh jag hatar redan det! inte ämnet hatar jag men det är det att jag känner inte enns en enda person! vet inte enns vilka dom är och det förstör det här. jag vill inte gå :/ och dessutom har jag lång lektion idag ..på måndagar har jag bara 40 min och idag lååång! nåja nog med det.

idag åker mamma och pappa till nikkala och det betyder att jag och älskling är ensamma idag..eller okej, anna är hemma men henne struntar jag i (: vi ska nog bara mysa och kolla film..kanske dra en runda runt byyn med hundarna..eller jag vet inte alls ifall dom också åker med dom till nikkala. nåja annars blir det väl bara vi två runt byn då ;) hehe..

Jag höll på att missa bussen på morgonen. och det har aldrig hänt!! den kommer till bussstationen halv 8 och väntar där tills 20 i..och det är då jag alltid kommer typ. det är alltid nått jag glömmer hemma så att det tar lång tid men endå brukar jag hinna..men inte idag, jag sprang dit bakom och såg att den just for iväg..så jag sprang bara ner till affärn och ut på vägen så kom den där :p det är bra att jag kan hoppa på där också ifall jag missar ;p haha gud vad jag har tråkigt samtalsämne men jag vet inte vad jag ska skriva. har bara sprätt i mina fingrar och vill skriva nånting :D

nåja, igår vi på folkan och lyssnade på en föreläsning om en kvinna som har autism och det var faktiskt intressant, men långtråkigt. sitta på en hård stol i 2 timmar :o hur orkar hon igentligen bara stå och prata?!

jaja, nu börjar jag lektionen igen! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0