söndag

igår blev det sent för mig. vi satt uppe til 12 då det var dags för jonatan att gå och lägga sig. han var "lite" full :) Christoffer for hem och jag gick och la jonatan och sedan gick jag och la mig i soffan och fortsatte kolla one tree hill. nog för att jag sett allt, men kollar om. och den är såå bra :p och sen vid 5 tiden såg jag på klockan och tänkte att jag måste gå och lägga mig :} hehe..

vaknade vid halv 11, steg upp och kollade tv..sen har vi bara suttit framför tvn tills mamma och dom kom hem så gjorde vi mat. så kom christoffer och är fortfarande kvar och ska snart gå och lägga mig i vår säng och kolla någon film. en bra vill jag se, det var länge sen :p eller faktiskt inte så länge sen, på söndan såg vi en bra film. death race. den var bra :)

tänkte gå ut och promenera med hundarna. men det blev ju så mörkt innan dom kom hem. och det är läskigt, speciellt ifall inte jonatan kommer med och det orkade han inte idag. nåja, får väl ta och göra det imorgon.

jag har extremt tråkigt just nu..jonatan och gänget sitter och kollar nån kinesisk dålig film. och jag försöker logga in på msn, men det verkar inte funka så bra :P

aja, har inget mer att tillägga just nu. skriver väl mer imorgon ifall jag har tid på rasten eller när jag kommer hem :)

och föresten fyller älskling 20 år på tisdag :) min lille kille blir stor :D nåja. hejdå ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0