tisdag kväll

hej allihopa.

vaknade idag med att jenny ringde och väckte mig och sa att hon och pappa var påväg hit. och jag blev jätte glad och helt panikslagen. jag hoppade upp och började städa. sen efter det kom dom. vi satt här inne ett tag och spelade spyro och sen kom christoffer. då bestämde vi oss för att gå ut och promenera och visa henne runt. shakira kom och med idag så hon var helt glad att vara ute och springa i snön! jo det snöade på morgonen så det var snö ute :D hihiii

sen nu ikväll har vi suttit och spelat kort, bastat och sjungt singstar. har fått 3 nya skivor idag ;p najs :) jätte bra låtar också. och nu ser vi film "jack and jill, vs the world" och den verkar vara bra :) så vi ska kolla den klart sen gå och lägga oss för vi ska upp tidigt imån. kl 6 :// vi ska med bussen till luleå imån och shoppa! :) igentligen skulle man ju inte behöva eftersom dom öppnar det stora köpcentrumet i torne/happis.

aja, nu ska jag fortsätta se filmen så att jag inte behöver fråga jenny hela tiden om vad som händer. hejdå och godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Man kan tänka mig att de är bättre att shoppa i luleå än här för de kommer va skit mkt folk :D

2008-10-29 @ 18:18:49
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0