torsdag

hej..

jag står nu i datasalen för den här datorn är så hög att man måste stå upp..skulle gärna suttit men fanns ingen plats :)

idag har jag haft samhällskunskap och fick veta att vi har prov nästa tisdag. så då kom jag på att på måndag måste jag redovisa havet och på tisda samhälls och på onsda har vi prov i kerstins ämne och dessutom fick jag en bok av svenska läraren jag ska läsa ut till nästa vecka + att jag har historie frågor som måste göras! jag har skit mycket :(

aja, sen efter det hade vi kerstins lektion och vi kolla en film om att barnen gör kläderna från t.ex china osv. det är dom som står där hela dagarna och bara syr osv. taskigt värre..

nu har jag håltimme..spelade blitz nyss med marianne. men tyvärr så orkade hon inte spela mer, hon har så ont i magen. och förresten jonatan ringde på morgonen och fråga varför jag har fått ett litet grönt paket och det var ju blitz som hade kommit :D ååh :) han sa att den kommit iförrgår redan men glömt att berätta..och jag som längtat efter det så har det funnis nära mig hela tiden :D haha ..om en timme ska vi iaf gå till gympan och idag har vi innebandy :p

kollade föresten jätte mycket av sex and the city säsongen.. åh, den är så bra :) och tänk endå om man kunde ha sådana vänner........

aja nu kom marianne tillbaks så nu ska vi väl göra nånting. tja000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0