torsdag

hej bloggen.

just nu sitter jag i bibblan och letar reda på fakta om migrationsverket och det suger. :) som alltid.
sen efter det här har jag håltimme till 2 nånting och sen gympa. den här gympalektionen är nog rolig, vi får välja idag vad vi ska göra och förra var också kul då hade vi basket :D

jag har en sönder telefon också. dumma christoffer :( så nu måste jag väl fixa en ny kanske som jag kan ha undertiden min är på lagning. det är bra att ha en telefon.

haha missade bussen igår också så pappa var tvungen att köra ikapp den till sattajärvi, vad skämmit :) alla ba glodde ;p haha.. nåja, sånt händer.. men tack vare min söndriga telefon så hade jag ingen klocka så att jag missade bussen nästan idag också..fifan.

snart är det lov också och jag tror jenny ska komma och hälsa på mig :) och så ska jag nog fara till luleå och shoppa lite med nina ;p

imorgon är det också övningskörnings kurs och jag hoppas att jag får dit mamma och pappa, det är inte säkert för dom ska till happiiiiis och det blir ju så sent ifall dom far imån..

nåja nu blev det stressigt, jag måste jobba..tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0