Eldfesten + lite till..

hej!

ihelg kom linda och tommi. och det blev jag mycket glad över :)
på fredan tog vi bara det lungt, när vi skulle till pajala så ringde kristoffer och bad oss vänta på honom och det gjorde vi..så åkte vi allihopa till pajala och käkade på frasses och det var gott :) sen efter det var vi bara hemma hos mig och kollade film, en skit bra. men jag och tommi somnade så vi hann inte se så mycket..så nästa dag när jonatan for och jobbade kollade vi filmen klart och fan vad bra den var. den hette wanted :) först tyckte jag den var lite sådär knäpp men sen blev den bra ;p

efter jonatan slutat jobba for vi direkt till daniela och hämtade vårt dricka ;D och så for vi hem och gjorde tacos och efter det började vi bärsa :p vi slog igång bastun, jag och linda gick först och sen när vi skulle bara hämta uppifrån en öl så var det mycket folk hos oss och vi kom bara med handdukar och ba "hej" :D haha.. det var nå folk tobbe hade tagit med sig från piteå.. när vi bastat klart börja vi göra oss iordning och pojkarna hoppade i bastun.. först så hade vi problem också att fixa skjuts dit men sen löste det sig tack vare min syster och hennes vän erika. dom kände en kille som kunde så...
så efter bastun och vi var klara började vi åka ditåt. vi sjöng och hade kul..

när vi kom dit dansade vi på scenen och hade skit kul! en dålig sak var ju att jag tappade bort min telefon och jag fick panik!!!!!! tänkte att fan om jag inte hittar den, så ringde vi till min telefon och då hade dj:n den som tur var så gick vi dit och hämta den =) killarna höll sig till krogen där och jag och linda bara gick runt och hade skit kul :D
ska lägga in bilder sen när pixbox inte skumar. =p som tur var så hade linda med sig kameran ;)

jo det var nåra sånadär fjortisfan också där som dummade sig, huhjaaa. haha

sen vid 1 blev alla så fulla så vi for hem och käkade varmkorv :D det var gott och så gick vi och la oss..

och igår hade vi alla förutom linda bakis. jobbigt..jag vaknade vid 9 tiden och steg upp ensam..jonatan ville bara sova och linda och tommi med så jag klev ensam upp och gick till affärn och köpte godis och la mig framför tv och satte på en film..sen vid 1 tiden vaknade dom andra och jonatan såg ut som att han skulle dö elr nåt, så bakis hade han :) måå..

sen chillade vi bara hela dan och låg och kolla film och jonatan for vid 3 och fick massage, fan vad skönt! men det tyckte inte han, han sa bara att det gjorde ont :D haha..

sen på kvällen for linda och tommi och mamma och pappa kom!
så har min helg varit. och den har vart bra tycker jag ;) det var skit kul att linda och tommi kom och hälsa på :) kiitos. ;p

igår fick jag ideen att byta rum också. jag vill ha annas rum!! fan att jag inte tog de från början. jag är less på mitt rum, jag har inga fönster och det är mörkt hela tiden. jag vill ha annas för det är fint, bara skulle behövas målas om där osv ;p

på morgonen bestämde jag mig att inte fara till gympan, jag ljög för mamma och sa att vi inte hade nån..för jonatan och pappa skulle till pajala vid 11 så då tänkte jag att jag åker då då ;) började matten först 5 över 12 så hade inte brottomt och nyss var jag där, eller för typ en halvtimme sen men ja och dom planerar redan om vi ska ha prov :o har inte alls hunnit långt. jag ska protestera ;p och nu har jag håltimme för jag har ingen engelska A för lyllos jag har gjort bort den :P så jag börjar väl efter 2 oves lektion och där är det ruski chill, bara sitta och snacka elr spela kort :D heheeeeeeee

när jag kommer hem har jag planerat att städa rummet och fixa lite mysigt. =) ska höra med mamma också om jag får beställa en bärbar dator, jag vill ha en sån för min data hemma fixas alldrig och en bärbar är så lätt att ha med sig osv. så jag tror att jag ska fixa en sån ;)

jag och min älskade man har redan snart vart tillsammans i 1 år och 9 månader. det är ju länge tycker jag ;p det känns som att vi har vart flera år och jag älskar honom ännu lika mycket som jag gjorde för ett år sen :) min lilla prins ♥

jag har nu ingenting att skriva, inget jag kommer på. så skriver väl antagligen mer sen när jag lägger upp lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0