goddag

det blev faktiskt en lyckad kväll på lördan, eller tills jag somna iallafall ;)

linda och tommi kom och jag och linda börja dricka och bara snacka..sen kom jenny och tess med tess pojkvän :) vi började spela ölspelet och det var skit roligt faktiskt :d haha fan vad man fick garva ;) det var skit kul...sen kom jonatan och dom in från bastun så börja vi göra oss iordning och sen stack vi ut till stan..där somna jag tyvärr :) haha vi var inte så länge ute, det blev ganska så tidigt, typ vid 1? :D heheeeeeeee men det var skönt att gå och sova :)

på söndan for jag och mamma till stan och shoppa lite ;p fast hittade ingenting till mig :/ eller jo, tapeter faktiskt. fina också..måste bara fara och köpa färg nu så att man kan börja måla och sen sätta på tapeten, ska ha en fondvägg :)

och sen när jag kom hem därifrån for jag och jonatan till stan igen och hälsade på anne och krille..var bara ett tag där sen for vi till ica m..och köpte en o.c säsong..för mamma hade sånadär rabattkuponger..sen for vi till fammo och käka och sen for vi mot korpis....ah vad jag var trött och hade bakis, skit jobbigt att sitta i bilen då :/
när jag kom fram spelade jag och älskling bingolotto och sen strykte jag mina gardiner och hängde upp dom :) men jag tyckte inte att dom var så fina :}

och nu sitter jag här i skolan, har faktiskt vart på första historie lektionen idag också och det var inte kul! blablabla!

nu har jag håltimme och sen ska jag gå till folkets hus och kolla på något :d dom andra har redan gått nu på svenskan men eftersom jag inte har svenska så är inte jag där. ska messa till jenny ifall hon kan komma och möta mig :)

tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0