godnatt måndag

elr inte riktigt ennu ;) hehe..

idag for jag med jenny till min gamla skola och det kändes faktiskt riktigt skönt! för där trivs jag, skulle vilja tillbaks men inte mycket man kan göra :/

senare vid 12 tiden kom linda till skolan och erbjöd mig komma med till jourlivs för att köpa cigg och det gjorde jag ;p men det blev inte bara jourlivs utan vi gick till torne överallt och sen till frasses och käkade och sedan till teukka och därifrån kom tommi och hämtade oss så for vi till nikkala och hämtade min film som jag lånade igår och tillbaks till stan igen och lämnade tillbaks den och hyrde en ny..

när vi kom till nikkala igen for vi hem till mig och börja laga god mat, kött och potatisklyftor och det var skit gott :} och sen börja vi kolla filmen jag hyrde och det var faktiskt bra, och nyss slutade den och så for tommi och linda hem :)

jenny var nyss i duschen så nu ska vi börja kolla en ny film! fast en rolig ;p

och imån åker jag hem till korpis ;p walla..tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0