godnatt söndag

hej.

när jenny kom hem for jag till fammo och käka och sen med jenny till hennes arbete och det var ju ganska så roligt arbete hon har, ruski onödigt menmen :) sen efter det åkte vi med agneta till stan, hon lämna av oss på elgiganten så gick jag och kolla om det fanns nån bra serie och köpa men ickesanicke, jag hitta ingen :/ men ska gå igen imån och kolla :p sen efter det for vi till ica och köpte mera hårfärg för det blev lite fläckar från sist..sen ringde vi verro och stack dit och bara satt och snacka och sen körde hon oss till netto så gick vi till candyworld och hyrde film och så kom teukka och hans kompis och hämta oss och förde oss till max så käka vi sen kom dom och hämta oss igen och så kom jennys mamma och hämta oss...

nu sitter vi här hemma hos mig, har nyss kollat en jätte bra film, men lite sorlig. ://
Jenny är nu i duschen så snart ska vi väl hoppa i sängs :) så bloggen, vi syns imån ;) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0