hejhej

hejhej, hemskt mycket hej!

idag på morgonen hade vi en partiledare här och pratade och så fick vi ställa frågor, lite intressant endå :} sen hade vi kerstin och vi gjorde ingenting, vi gick till bibblan och spelade blits :p så fick vi veta vilken äcklig mat det var idag i skolan så jag och jenny gick till frasses och käka ;P fast stripsen var jätte äckliga, hårta och brända :s huj
vi var inte dom ända som tyckte det var äcklig mat, det var ganska många som kom till frasses ;p

på hemvägen gick jag förbi affärn som vi beställt hemmabion av och han som lovade att han skulle komma nu i veckan. så sa han att han kommer med den först på söndag :s aah..hoppas jag får min bärbara dator snart :) åh vad roligt, jag saknar faktiskt att ha en dator. :)

nu har jag håltimme, dom andra har engelska..spelade nyss blits med jenny för hon ides inte gå på engelskan, men blev så snurri av det spelet så jag gick hit och skriver lite grann ;p det är ju kul att ha lite att läsa sen en längre tid fram :)

sen kl 2 tror jag så har vi gympa :/ orientering ;p ska gå med jenny och camilla så går det fort :p

har faktiskt ingenting vettigt att skriva. så så...ska gå och spela mer blits nu (:
hejdåhejdå, hemskt mycket hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0