helgen

hehe det var jätte roligt då på torsdan ;p vi skulle ju försöka fixa skjuts hem så jag och madde börja gå och gå ut från pajala och vi kom långt då jag äntligen vågade lifta :d bilen åkte först förbi och sen stanna den så fick vi skjuts :p hehe
vi bestämde oss också för att fara på bio men vi fixade ingen skjuts först för alla är så "upptagna" men sen tillslut kom jonatan med :) vi for på arn och den var skit bra faktiskt..(: lite sorlig menmen :d

på fredan bestämde jag mig att inte fara till skolan, hade bara matten och jag ides inte gå på bara en lektion så jag tog hem boken och jobbade hemma eller så sa jag iallafall till läraren :p jag och madde bara chillade den dagen, gick ut och gå med hundarna osv..sen passerade vi hästarna och ååh vilken lust jag fick av att rida så vi bestämde oss för att gå och fråga om vi fick..så vi förde hem hundarna och gick till gubben ;D det var lite skämmit men han sa att vi fick :) så lördag morgon gick vi till stallet och jag började rida herta och madde börja leda den andra fina svarta hästen som jag inte kommer ihåg namnet på :) man fick rida barbacka pga av sadeln dock inte passade ;p alldeles för liten för stora herta..men det var som en dröm att rida henne, en sån stor nordsvensk :) man fick typ sitta i spagat :P vi gick till en liten gammal hockeyplan och red runt där och sen fick madde rida och jag leda..det var faktiskt skit kul :) bara att jag hade jävligt träningsverk i låren nästa dag ;p

sen när vi kom hem for madde hem till nikkala med mamma och pappa och jag och jonatan stannade i korpis :p vi hade rätt mysigt endå, bara vi två..det var länge sen det bara var vi två en lördag :} vi kollade film och åt gott!!

igår söndan kollade vi också bara film hela dan tills mamma och pappa kom hem så började bingolotton så börja vi spela ;p jonatan vann 100 kr och jag var så nära att vinna 1000 ..men nejnej, har alltid så jävla otur..

nu sitter jag i skolan, i bibblan och väntar på att jenny och camilla ska sluta lektionen..var nyss på idrotten, vi hade orientering och även om jag hade gjort de förra året fick jag endå gå med ettorna! men skit samma, lite uppdatering ;p

kl 12 börjar jag matten och sen kl 2 har jag karaktärsämne och sen slutar jag och då ska jag heeeeeeeem och kolla sex and the city boxen som jag beställde :) men det känns som att jag aldrig har tid att kolla den. för jag kommer hem halv 5 och då är jag svinhungrig så äter jag och går ut med zelda och shakira och sen kommer jonatan hem och han vill inte se sex and the city och då får jag inte kolla :s måste typ kolla när han sover eller nåt ;p

nu har jag ingen aning vad jag ska skriva om eller jo att jag vill att madde ska komma hit! det var så roligt när hon var här :D hade äntligen en vän som jag känt i 100 år i min skola, i min klass brevid mig :D man kunde snacka som man inte kunde med dom andra. ;p tur att hon glömde bil böckerna hos mig så att hon måste komma och hämta dom :D hehe

och nu ska jag fortsätta kolla pixboxen, tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0