hem ljuva hem

igår på kvällen kom john och angelica till korpis och skulle hjälpa jonatan att sätta igång bilen..vi lagade mat och hade mysigt tills 11 på kvällen då vi börja åka mot happis :) jag var skit trött och sov i bilen..när vi kom fram till happis for vi till seskis och hämtade linda och tommi och jani från linnea och tobbe..där vart det en liten fest :)

idag vakna vi vid 11 och steg upp och käka frukost och for till affärn och sedan och hämta linda och tommi så for vi till john och snacka lite och sen blåste vi mot seskis..där kolla vi film och umgicks..

nu sitter jag och jonatan här hemma hos mig och det känns jävligt skönt att vara hemma!

har ingen aning vad vi ska hitta på ikväll, antingen blir det att supa eller ta det lungt..vet inte alls :)

nu ska vi tror jag fara till jani..tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0