jo det är..

jaha..sitter ännu här i skolan.
jag ringde till jonatan men han hade inte tid att komma och inte mamma och pappa heller pga ett ica möte. fan vad jag längtar tills jag har körkort!!! men lite dyrt att åka 10 mil varje dag isf :o heeeeeeh.

nämen allt suger, jag vill hem! har ingen lektion nu heller, eller jo jag har. styrketräningen men den är skit så jag har slutat gå dit. jag ska byta till bild tror jag :) mycket roligare..

och nu känner jag mig så bara ååååååååååååh, är less på allt och alla just nu ;s vissa här är så "roliga" ;s ah

madde kom faktisk på en bra sak idag, ifall jag flyttar tillbaks så får jag ju inackorderingstillägg elr nåt sånt? eftersom inte vi bor där nåmer? det borde ju funka :} fan vad najs och då kanske jag kan bo i en lägenhet :]

jag borde sluta drömma för jag vet att det endå aldrig kommer att ske. jag vill inte lämna jonatan här..får väl antagligen stå ut med den här skiten.

bara en jävla timme kvar tills bussen går. kan inte tiden bara gå skit fort? :D ååh jag vill hem och bara ligga och vila i sängen och kolla på film..jag mår fortfarande inte bra. mår ännu helt sjukt illa :/

men en sak som muntrade upp mig nu var att pappa sa igår att han beställt en bärbar dator till mig :D åh fan vad bra..får väl den i slutet på veckan :) och säkert idag kommer vår hemma bio också så att jag kan se alla brända filmer ;p

ska ringa ett samtal nu! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0