lite krasslig

hej

idag mår jag inte alls bra. känner mig sjuk..ont i halsen, hosta och är förkyld. inte bra..jag tror att jonatan också är sjuk, det var som att han hade feber inatt och så är han jätte förkyld..har väl smittat honom elr nått..
kände att jag skulle stanna hemma på morgonen men jag gjorde inte det. men nu ångrar jag ju mig..så om det fortsätter så här hela dan så ska jag stanna hemma imån. och komma tillbaks på fredag när vi ska och kolla bio :D

vi var igår också till vår granne som fyller idag 60 år. det var trevligt ;p och sen när vi kom hem kollade vi bara one tree hill. fan vad den är bra, nog för att jag sett alla säsonger men kollar om nu alla :)

just nu har jag bara en kort rast, vi har samhällskunskap och är redan less! det är så tråkigt. och jag suger verkligen i det ämnet. :/ var tvungen att ljuga tillome om mitt resultat för vi hade ett test på morgonen. så dålig är jag :) hehe

fan att pixbox inte fungerar, jag som vill lägga upp lite bilder på allt roligt :} ska lägga in bilder också från mitt "kalas" :) hehe ;p

oj nu måste jag avsluta, ska gå till lektionen igen och dö. tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0