måndag

hejheej

på fredan var jag ledig och stannade hemma..vaknade endå på morgonen när jonatan skulle upp och jobba! stannade kvar i sängen och kollade på sex and the city serien. sen for jag och jobba lite sen for jag och mamma och pappa till pajala till banken, sen och köpte målarfärg och sen till sportaffärn och köpte skor och så hitta jag en varm jacka också :D pappa köpte en jacka till han och jonatan också och mamma köpte skor och byxor ;p och så hämta vi ut sen dvdn som jag väntat på och sen for vi och käka på frasses :p sen hem igen..

lördan tog vi det bara lungt, kollade film och myste. jonatan somna i en film som vi såg på kvällen och då passade jag på att kolla lite mer sex and the city till 4 på natten :o och igår vakna jag vid 8, var helt död och så for vi på dop i gunnarsbyn :) simon och klara döptes, ååh dom är så söta :p efter dopet var klart gick vi och fika och sen åkte vi till mommo :) det var ett tag sen man var där och så tänkte jag hämta mitt sminkbord :) det är jätte fint men jätte gammalt också..mommo hade haft den när hon var ung så ;p
sen stanna vi i överkalix och käka och sen hem och satte på en film "varg" hette den och den var väl helt okej. och sen somna jag, var helt sliten.

nu har jag bara en lektion till av dagen och det är skönt. har haft gympa, men var inte med på badet så vi fick spela pingis ;p och sen hade jag historia och matte och nu sitter jag i bibblan medans dom andra är på svenskan. har bara nu oves lektion och den är chill. vi har idag redovisning men synd för mig då, jag har böckerna hemma =D hahaaa

beställde nu också blitz kortleken så att man kan spela hemma också det roliga spelet, synd bara att ingen kan det hemma men får väl lära alla :} nu ska jag fortsätta snoka runt. tja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0