onsdag

hej

igår när jag vakna var jenny borta, hon hade fart till skolan så ringde jag madde och bad henne komma så for vi till stan med vespan och shoppa lite, hittade 2 tröjjor och ett par byxor :) när vi var utanför seppälä stog några turkar och glodde på oss och börja äta glass och börja slicka på skeden och ruski stirra på oss :s hujj..sen for vi hem med en stor jävla kasse med grejjer i :p och kallt var de!

vi börja packa hemma hos mig och sen ringde jag fredde och fråga ifall han kunde köra oss till e4an och det kunde han :)

vi hoppa på bussen och när vi kom fram till töre så skulle vi ju byta buss men det kom inte en på jävligt länge, typ 40 minuter :o den var försenad..där stog nån idiot också och glodde på oss hela tiden :s men sen kom bussen iallafall och vi åkte till korpis..

när vi kom fram käka vi och börja kolla en film så somna vi :)

vi vakna idag vid 7 tiden och for till skolan, madde följde med mig idag..och det är ju bra :)
vi har endast en och samma lektion idag hela dan..lite tråkigt..sen på lunchen ska vi gå och kolla oss runt lite på torget osv :) och idag är det äcklig mat. ;s
och idag kommer jonatan hem :)

nu ska jag fortsätta göra mitt jobb som jag igentligen skulle göra. TJA0

p.s i love you. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0