p.s i love you

hej

på fredan kom vi till nikkala, vi for till john och grilla, basta och färgade håret allihopa :D men det var bara på mig som det syndes på :) hehe och sen for vi ut och drack, men det blev skit sent..så jag började dricka och sen orkade jag inte mer, tappade lusten och somnade i baksätet och så for vi hem.

igår var vi och käka först på morgonen med jonatans bror i torne och sen for vi hem och så gjorde jag mig iordning och så for vi till seskis och hämtade jonatans syster och hennes 2 barn så for vi till jonatans brors barns kalas :) sen hela kvällen var vi hos jani och kollade fotboll och så for vi en sväng till stan och hämtade jonatans telefon som han glömde på kalaset..och så for vi till jani igen om börja kolla en film men både jag och jonatan somnade så vi for hem och sov ;p

på morgonen vaknade jag vid 7 och hjälpte jonatan att packa så for han mot korpis och sen till flygplatsen :/ så nu sitter jag ensam här i nikkala och gör inte ett skit, väntar på att jenny ska komma från stan så att vi kan göra nåt..

såg nyss filmen "p.s i love you"..fyfan vilken sorglig film men den var skit bra :) jag tror inte att jag lipat på länge till någon film ;p

aja, ikväll ska man väl bara mysa och kolla med med jenny, får se vad man hittar på :)
ska göra nåt annat nu, t.ex bara sitta och vänta på bättre tider :) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0