torsdag..

hej och hå.

igår var jag ledig och det var mycket skönt! eller jag hade hemma studier..
vaknade då vid 10, hoppade i duschen..gick och jobbade lite i affärn, eller hjälpte till :) sen såg jag också att jag hade fått min dator och den var myyyyycket fiin! inbygd webcamera och de :) så satt där och fixa lite med datorn sen for jag med anna till bageriet och var där ett tag och tittade på när anna och minna höll på att göra fina tårtor :) så jag bestämde mig för att jag ska fixa en tårta när jonatan min lilla älskling fyller år :) den ska vara fiin! så var jag iaf där ett tag tills jonatan ringde och fråga vars jag var så for jag hem och käka och sen for vi ut på elljusspåret, bara jag och jonatan och hundarna..den var mörkt! och läskigt..helt svart med några lysen :p jag höll på att babbla hela tiden så att det inte skulle vara så läskigt :D hehe..

nu är jag iaf i skolan och har haft samhälls och har nu kerstins lektion, är bara på rast! vi ska kolla film nu iallafall..och sen efter det har jag slutat för har inga gympakläder med idag. så jag hoppas hoppas bara på att någon kommer och hämtar miiig! vill hem. som vanligt då :) hehe..

nu ska jag iallafall gå på lektionen igen och kolla film..tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0