torsdag..

hej..

vilken jobbig dag..har bara haft samhälls och kerstins lektion och nu har jag slutat :o och bussen går först halv 4 :/ och ingen ids komma och hämta mig..vad allt suger.
men imån blir nog roligare, då ska vi fara på bio :D

igår stannade jag hemma från skolan och tog det lungt istället, var lite sjuk..jag bytte rum med anna också :d och mitt blev jätte fint..eller mitt och mitt, mitt och jonatans :) det var bara svårt att flytta sängen ensam :}

på söndag åker jonatan till stockholm på kursen så jag blir ensam till torsda :/ aaaah vad tråkigt och vara i korpis utan någon..daniela far utomlands också just då :( aaah!

äh men vafan, nu ska jag fortsätta spela blits och ringa till jonatan och försöka be dom komma och hämta mig!!

tja0
och föresten, dålig stil av er :/ aldrig höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0