Badtunna ;)

japp, då blev det fest igen då! det är ganska ofta nu när vi är i nikkala.. det skulle igentligen vara fest hos fredde idag men den flyttades till mig med badtunna och hela köret ;) heh
så det kommer bli härligt att bada tunna, det var länge sen..
idag när vi vaknade käkade jag frukost, hoppa i duschen och for direkt till nikkala..hämtade upp linda och tommi och for till shoppingcentrumet och köpte 2 klännigar + jeanstights :) sen hämta vi familjepizza och for hem till mig och käkade och kollade film :) nu är tommi och linda och hämtar bikini och jenny! och nu är fredde här med en massa och sitter och dricker så jag ska gå och vara lite social :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0