besök

hej!
idag är jag i skolan som jag inte har vart på mycket länge ;p eller okej, igår var jag en timme här :D heeehhhhhh
har gjort prov i bf också och det gick bra :) och imån har jag matteprov och på fredag svenska prov :D så mycket prov nu.. och sen är det lov! gud vad skönt..
tror det kommer folk till oss ihelg också ;d kul :) det är skotertävling SM i korpis och sen på kvällen typ pubbafton ;p så det ska bli intressant hur mycket folk det kommer att vara i korpis men enligt en person kommer det att vara mycket folk :)

idag ska linda och jenny till korpis..och inte linda aidanpää och inte jenny enbuske utan linda wahlberg och jenny wahlberg :D dom ska till anna rahkola som tydligen fyller år idag och då tänkte dom komma förbi och kolla in vår lägenhet ;p jag hoppas verkligen att det inte är så jävla stökigt när man för en gångs skull får besök :D hehe

tänkte fara nyss och sola också men hinner tyvärr inte idag för kerstin är så jaaa :) så det får väl bli imån då ;p
nu ska jag kolla runt lite på internett.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0