Påsklov

det är skönt med lov, inte för att jag endå har så mycket att göra här i korpis men endå ;p får sova lite längre och vara vaken länge :p nu är jag tvungen att sitta på min bärbara för nå pucko är hela tiden och drar bort våran internet kabel :o så igår fick jonatan och lägenhets ägaren gå och sätta dit den och idag har nån vart igen :o åh vad jag är less! har ingenting att göra nu heller, våran kusin kom igår också, jesper :D så kanske far och kör lite skoter med honom fast nu har jag inte alls lust. har bara lust att sova. och det är skit fint väder här nu..det har vart hela veckan fint väder. meningen var ju att vi skulle komma till happis imån men tyvärr måste jonatan jobba =/ och på fredag har vi blivit bjudna på två fester. så får se vilken man far på :)

nu ska jag springa till huset en sväng och se om syster har stigit upp..hejdå

här kommer förresten några bilder från helgen :p
            resten kommer sen upp på pixbox när jag har ork att göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0