Solsken och tonfisksallad..


hej alla människor..
idag är det torsdag och det har varit en underbar och härlig dag. solsken och jätte varmt!
idag på dagiset var det kul, alla barn är så underbara, helt härliga.

sen när jag kom hem var jag i klistret. ett brev hade kommit från skolan och det var inte bra =/ men bra som jag är så var inte mamma och pappa sur så länge :p
har gjort  tonfisksallad idag åt oss, mig och jonatan! och fyfan vad god den var! helt perfekt ;)  sen planerade jag att jag skulle göra fruktsallad men det blev inte så. jag och jonatan for hit till huset istället för att dricka kaffe. ska väl kanske göra sen till någon film det så man kan smaska ;p

och min lilla älskade har ont i hela armen för det där fingret. en bit borta från fingret ;/ hujja vad hemskt.. han vaknade också inatt helt svettig och hade ont. han var idag på distrikten och bytte plåster och bandage. vad hemskt.. han skulle ha dedär plåstret/bandaget i 2 veckor.

och nu har jag inte tid att skriva nåmer blogg! jag ska forska vidare.... tjingeling :)                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0