Söndagkväll

hej
inatt ska anna övernatta hos oss, vet ej varför men kul endå :) vi har nyss kollat fjorton suger, det var länge sen man såg den. alltså riktigt länge sen, typ 5 år sen! jonatan har gått och lagt sig för länge sen, stackarn var trött. inte för att vi gjort nå jobbigt men det var endå bra att han gick och la sig när han ska upp och jobba imån.. och imån börjar ju min praktik också..ska förresten vara på dagiset som jag var sist på.. för där trivdes jag jävligt bra :) så det ska bli kul..och så får jag ju sova en timme längre och komma hem en timme tidigare :D skit bra ;p



på lördan for vi till nikkala för vi skulle på Jesses 3årskalas! kom dit ganska sent, käka pizza och tårta och umgicks :) det var kul, och sen var det så länge sen jag såg jesse, han är så underbart söt! min favorit. :)
jo sen köpte jonatan en skoter också och den var jävligt fin den också! sen när vi kom hem kolla vi lite tv och gick och la oss.. idag söndag så har vi bara vart hemma i nikkala då. madde och erik kom och hälsade på och spela kort med oss och så hjälpte vi dom att ta köksbordet från deras gamla hus som dom skulle ta med till luleå. och sen for mamma, pappa, jag och jonatan och käkade på leilani och sen for vi hem till korpis :) det var skönt att komma hem ;p
och nu fick ni en bild på mig och jesse också, mer bilder finns på min pixbox!
pusshejs :) ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0