Stackarn

älskling gjorde sig illa idag på jobbet =/ kom in till affärn och frågade efter jonatan så säger mamma att han är på distrikten för han skärde sig i skivmaskinen. fingret slant när han höll på att skiva ;s huijja, det är nu typ bandage runt fingret. får se sen hur det hela ser ut när han tagit av det.

ja dagen har också vart bra. tredje dagen på praktiken och allt har gått finfint, det var många barn där idag jämfört med måndan, då var det bara 4 och idag 14 ;p men det är kul...och förresten så var jag med på badet idag också med småttingarna..det var härligt att få bada :D länge sen jag var och badade..eller sist jag hade apu där så var jag också med men om man inte räknar med dom gångerna så.

nu sitter jag och kollar save the last dance, en gammal film som jag inte hade sett på skit länge..kul att kolla lite gamla filmer också ;p men nu ska jag fortsätta kolla filmen och önska er alla en riktig god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0