hög feber

hello
nu ska jag berätta om min helg fast det inte finns så mycket att berätta om.
vi kom till nikkala på fredag kväll och då kom madde och erik och kollade film med oss på kvällen. på lördan ville jag åka till luleå till madde och erik och fara på bio osv och sen därifrån åka till boden till mina mostrar men nej det blev inte så. däcken jonatan skulle byta på sin bil blev ganska mycket försenat, det var hockey han skulle kolla osv så det blev inte att åka. och istället planerade vi att åka dit på söndan istället. jag fick hög feber och låg hemma hela kvällen/natten då jonatan var hos jani och spelade poker.. hujja vad jobbigt det var att ha feber.. kollade bröllopsduellen och den var inte så bra som jag hade tänkt mig men den var helt okej :) jonatan kom hem vid halv 4 och då var det läggdags men kunde inte somna så det tog ett bra tag pga den höga febern och den onda halsen + förkylningen.

söndan vakna vi pga av att madde messade och undrade om vi var på väg och då kände jag att jag inte alls var frisk så vi bestämde oss för att åka hem hit till korpis. och idag stannade jag hemma från praktiken, har ont i huvvet ännu och är så jävla förkyld. =/ men det jag hatar mest med denna helg var att just äntligen när jonatan gick med på att fara till luleå och shoppa osv så var jag sjuk fan! aaaaah, jonatan brukar inte vara så pigg på att fara i affärer så ;p

nu ska jag ta på mig lite kläder och börja göra nå mat. är hungrig.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0