Valborg

idag är det valborg, den 30/4. och jag känner att tiden går fort :o
idag var det kul, vi har i princip varit ute hela dagen. på morgonen till lunch och efter lunch ut igen! ove (min mentor) var också förbi idag och hälsade på och det gick bra ;p sen vid 12 tiden gick vi ju ut efter den äckliga lunchen, ärtsoppa! och vet ni vad? jag smakade faktiskt lite men som jag visste, tyckte inte alls om det. tycker smaken är så konstig.  men tur så grillade vi korv med skolan. vädret har också vart superfint, bara lite blåsigt =/ jag känner nu när vi har vart ute att mina kinder hettar och jag är lite röd om dom ;p men såklart, jag och lilla hilda har ju solat ;) haha
fick sluta lite tidigare idag, en halvtimme. dom är ganska hårda på tiderna =/ halv 9 - 3 alla dagar. vilket suger!

nu sitter jag hemma..jonatan är hos mamma och pappa. vet inte alls om dom har börjat grilla. stack därifrån för typ en timme sen. känner att jag inte alls mår bra så. men ska väl tralla dit om en stund och kolla läget.
kan uppdatera lite senare om kvällen =p
hejdå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0