födelsedagskalas

det var ett tag sen jag skrev..men jag har trott att internettet inte funkade så har inte kunnat skriva men så kunde jag fixa det nu :) vi börjar först med att jag säger tack till alla grattisar jag fått!
och sen kan jag skriva att min födelsedagsfest var bra, hände lite katastrofer men annars var den bra :) dagen började med att jag for och köpte öl, och alldeles helt själv :D haha och sen hämta vi upp linda och sandra och sen kom jenny så bada vi badtunna och bara umgicks.. och så kom angelica sen och mera badtunna men sen var jag less. men linda och ankan höll minsann igång i tunnan :D sen kom folket, dricka och mera dricka. men jag vart inte alls sugen på alcohol, helt sjukt. men sen fick jag endå i mig :) dans blev det och rocka musiken ;D skulle till krogen sen senare och det var världens svåraste att fixa skjuts, så fick tillslut tvinga mig att åka taxi. det är bara så jävla dyrt :) nåmen jag, jenny och linda kom till krogen och drack och dansa.. petter, crille och dom kom senare dit, då vart det iallafall några man kände.. det var inte så värst mycket folk där, tror många var på LK.. när klockan började bli stängsdags så kom det en och hämta oss och förde oss hem som tur var. som sagt, taxi är dyrt!!!

igår (lördag) for jag och jonatan till freddes stuga och där fick vi besök av vicki och ante. och sedan john, ankan, nasso och tomas. satt uppe till 4 och sen bums i säng. och idag har det var sjukt fint väder ute.. legat på bryggan och solat :)
fårse vad som händer idag, jag vill till korpis och hämta min älskade hund!! han åkte med mamma och pappa dit i torsdags. så snacka om att jag saknar honom! min lilla ögonsten! :)

nu är det dags att städa :)
ps. bilder kommer upp på pixboxen sen när jag har allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0