John 20 år!

john fyller 20 år idag! grattisar åt dig även om du inte brukar läsa bloggar :D

jag vet att jag inte skrivit på hur jävla länge som helst men har bara inte haft tid.. under hela veckan har vi bara vart i stugor, åkt båt och solat. det har ju vart superväder ute.

igår kom mamma och pappa hit också med hundarna.. åh vad min bamse har blivit stor tycker jag :) en bamsing :p
imån har vi blivit bjudna på kräftskiva hos jonatans bror och på lördag är det bröllop :) vad kul :D och sen söndag hemfärd mest troligt.

jenny var nyss förbi och hämta sina saker och så fick jag bilderna från min födelsedagskalas :) har lagt upp några på pixboxen om det nu funkar, står hela tiden håller på att laddas upp. så fårse om dom kommer upp annars får jag lägga om dom :)

nu kolla tv, är trött som fan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0