Linda & Ummpis

kom idag till nikkala med mammsen, hon förde mig sedan hit till linda och här sitter jag, jessica, linda och crille och dricker..damerna ska snart hoppa i bastun och sedan ska vi väl dricka mer och sen till umppari, krogen.
jessica har nyss färgat håret på mig, eller slingat det.. har fått så mycket utväxt så.. hoppas det blir fint och att inte håret ramlar av :)
och så hoppas jag innerligt mycket att den här kvällen blir extremt rolig! men det tror jag nog, bara det är med rätt sällskap så :)

nu vettni, nu ska jag gå och röka. och jessica har lärt sig att blanda en god drink, sex on the beach.
puss


Kommentarer
Postat av: Linda

haha nå hade vi kul allt :D

2009-08-22 @ 15:53:57
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0