skoliiish

usch vad jag börjar att bli less! jag vill bara åka hem nu med en gång. fara till huset och packa upp allting och fixa osv. för igår nämlingen blev flytten avklarad. alla grejjer till huset, lägenheten städad och klar för nästa hyresgäst :)
sitter just nu på datakursen, jag har webdesign.. en massa om koder osv, ganska kul men i längden inte. har suttit här nu så länge så åh vill bara ut och få frisk luft, jag börjar få ont i huvudet. nååja, bussen går ju om en halvtimme så och sen hemhemhem och vara med bamsebamsebamse :) min lillkille har blivit så stor redan ;p ni ska få se en bild sedan när jag tagit nå kort :) har just nu ingenting i ordning eftersom jag inte ennu hunnit packa upp allting i huset osv.

nånu ska jag försöka sluta tidigare och börja tralla låååååååångsamt till bussen och njuta av den härliga luften och fundera över vad jag ska ha för apu plats och vad jag ska göra för projektarbete :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0