Tärendöholmen

blir det idag förhoppningsvis. det regnade skit mycket nyss men nu börjar solen komma igen :)
erika var nyss här, men for och gjorde nåt nu men kommer tillbaks hit sen och då börjar väl drickandet lite smått, har bestämt att bara dricka lite idag för imån måste jag jobba :s och vet ni vad, fredde och kristoffer är här nu för första gången och hälsar på och nu är dom och tar en rundtur i korpis :) och jag, ja jag tänkte att jag skriver blogg, för det var ju faktiskt ett tag sen tror jag :p men det blev inte så mycket skrivande endå. vet inte alls vad jag ska skriva om..

jo nu kom pojkarna tillbaks och erika är väl på g. då ska vi fara till jokkfall och käka! så underbar mat.
nånu gå och sätta på mig lite vettigare kläder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0