11-13

som sagt, fredagen kollade vi idol och käkade pizza. huh vad jag blir hungrig bara jag skriver pizza :S men ja ;p
sen senare på kvällen eller snarare natten så satt vi och spela kort och hade kul :)

lördan vakna jag och jonatan tidigt och for ut på stan, till shoppingcentrumet, ikano. överallt typ :)
köpte ett par jeans, en tröjja, ett linne.. hämtade också ut min nya jacka! for till tamppis och överallt och köpte julklappar ;D vi for senare och hämtade upp tommi och körde han hem och vi for till tobbe och linnea och sötasöta dominic :)

kvällen började komma så vi drog tillbaks till anne och krille och folket kom.. vi käka, basta och drack. men blev dock inge full alls, inte enns lite ;s men tur det för dagen efter mådde jag prima.

söndag morgon satt vi bara och myste på, käka lite julmat som blev över och sedan for vi till jonatans mommo och var där och där såg jag i tidningen att det var bio och då vare en speciell film jag absolut ville se "2012" så vi tänkte att vi stannar kvar i happis och ser den. vi for till nikkala till jonatans pappa och förde lite julklappisar och sedan for vi på bio med nasso, tomas och marcus. filmen var skit bra tyckte jag.. bra gjord :)
sen efter den for vi till deras lägenhet och så åt jag en macka ;D haha..
sen var vi hemma vid 12.

och nu har inte minna tålamodet nåmer att vänta..
så byebyebyebye

Kommentarer
Postat av: annagard

hej linno från pappa

2009-12-22 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0