l e s s

är less som bara den.. jag har slutat halv 12 och ingen skjuts hem. har bara haft ett prov idag och sen inge mer. men tur ändå att jag gick och gjorde det där provet, fick vg :) yey
men snacka om att jag vill ha körkort nu, tänk att kunna åka hem när man vill ;D yeyeye

sitter nu med minna här i badhuset, visste inte enns att det fanns ett rum med datorer och spel osv. ganska fränt ;) hahaa ..

och så vill jag att jonathan ska skynda på sig här i nere i gymmet så att vi kan åka hem med honom :D jag vill hemhemhem..

och idag blire mer bakning. jag bakade igår sånadär drömmar(kakor) och idag blire antingen kolakakor elr sånadär hallongrottor :D mums filibabba ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0