Skaburbian osv

helgen var trevlig, mycket faktiskt.
på fredagen for jag med christoffer till skaburbian och sedan kom erika, minna och johanna dit.. lyssnade på dom och dom var väldigt bra sen drog jag och erika till mig. vi värmde oss lite för att det var så jävla kallt ute när vi hade trallat och sen drog vi till tre sågar :) satt där med jacke, och sen kom matti dit och då blev det att fara på efterfest.. där var det trevligt men tillslut blev jag trött och däckade. vaknade nångång på natten och for hem..

lördan kom erika och min syster till mig.. vi satt och spelade, bastade osv sen drog vi till tre sågar och sen kom det folk och så blev det att fara hem till mig. den natten blev väldigt lång om vi säger så. jag tänkte vid 4 att nu är festen slut, nu sova men nej fick ett samtal och festen var igång igen :D haha jag gick och la mig vid 6 på morgonen och vaknade 10. fick en liten chock av att det inte var samma folk som sov där när jag vaknade upp som när jag gick och la mig. haha.. 

söndan blev en mysdag endast.. kollade på nätet efter julklappar och sen film och besök :)
men yes, det var en trevlig helg minsann ;p

och nu?
nu är det skola igen, blä vad tråkigt. jag har religion nu men vi skulle göra ett arbete och när jag inte var här förra måndan när dom delade in grupper så fick jag vara ensam nu :/ men äh jag klarar det! :)

tihiiiiiiiii nu fortsätta jobba och sen blire väl att fara hem ;D
pusspussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0