Tisdag

helgen har gått fort tycker jag!
fredan kom erika, vi drack och fixade oss och sedan for till pajala på krogen =) jenny och några happisbor kom också och överaskade oss. eller jag visste att dom skulle komma men tänkte aldrig till krogen ;) men iallafall, en skit rolig kväll! =)

lördan hade man lite bakis men vafan, vi hällde i oss bärs och sedan for med moster och dom till tresågar här i korpis. drack och drack och tillslut nästa morgon vakna jag upp på golvet under ett bord och undrade vars fan jag höll hus. vi hade tydligen dragit till erikas brorsa på natten och jag hade däckat direkt jag kom in :p fast på soffan då.. inte konstigt att jag hade så många blåmärken på mig när jag hade ramlat ner från soffan :D haha nåja..

söndan hade vi filmkväll hela natten och igår måndan tog vi lite bärs igen =p haha hojja, nu får det fanimej räcka. eller nej, det är ju nyårsafton snart :D king, men jag vet inte alls vars jag ska fara.. erika vill ha med mig till kiruna så fårse hur det blir ;p

nåja, det var allt för mig. nu ska jag gå och äta kycklingen som är klar och sen slå en liten pling till eriiika och höra vad hon sysslar med ;p byeeebyee

haha ni ska få lite roliga bilder sen på oss. hahahahha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0