Fredagen Den 13

..otursdagen! undra vad som händer..

lite ändring har nu skett i bloggen ifall ni ser :) men jag vet inte riktigt hurdan blogg jag vill ha, utseendet.
ska försöka fixa lite mer nu så. men det är så tjorvigt med koderna tycker jag.

idag är det fredag också och det är skönt. har igentligen prov idag i körkortsteorin men har inte pluggat så ska fara och klippa mig istället ;p undra hur det kommer att se ut! kan lägga in en bild sen :) ska iallafall fara först med jenny kanske till tandläkaren om jag nu ids gå för det är jävligt långt dit..typ 3 km och det är svinkallt ute tycker jag :D sen efter det ska vi gå och klippa håret :p och sen efter det blir det att fara hem och sen kanske åka till nikkala, jag vet inte ennu riktigt planerna, ifall jonatan skulle föra sin bil på lagning eller om han inte skulle..måste ta och höra med honom sen. och sen imån är det alla hjärtans dag. och då vet jag inte heller vad som händer..hoppas jonatan har planerat nå romantiskt ;) hehe

men att, jag uppdaterar senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0