fredag

hej

ni ser att jag har gjort lite ändringar i bloggen. inte riktigt klart men det där är iallafall en som jag gjort själv och inte tagit från bloggdesignens sida. börjar kunna dedär mer och mer jag håller på :p

pappa ringde alldeles just och sa att skona har kommit som vi beställde ;p äntligen får jag ett par riktiga skor och inte nå begagnade :D haha kommer kanske bli lite svårt att inte blanda ihop mina och mammas skor eftersom dom är likadana och samma storlek :D haha men jag får väl märka dom ;) idag hoppas jag på att fara och köra skoter, men det var nå fel med min som man var tvungen att byta. får väl ta pappas pärla ;) den är snukkk somfan!! ;p
och så längtar jag svinmycket till vår lägenhet! man har lust att bara sparka ut christoffer och flytta in! men det är ju bara endå en vecka kvart så att ;)

imån kommer vi kanske till happis, jonatan skulle göra nå med bilen och christoffer ville med och köpa på fälgar till hans bil..och jag vill shoppa! :) nog för att jag alltid vill det..jag vill ha nån snygg tröjja och kanske ett par jeans. det känns som att jag inte alls har nå jeans eftersom min syster alltid snor mina. alltid när jag kommer in i hennes rum så hittar jag en hög med mina kläder. men det är ju skönt nu att när vi flyttar så kan hon inte ta mina kläder! :p

äh nu måste jag träna på naturkunskaps provet jag ska ha om ca en halvtimme :D
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0