Jonatan Albrecktsson ♥


godkväll

okej, nu vill jonatan att jag ska skriva något intressant men vad är intressant igentligen?
ingenting händer här i bushen eller "världens ände" :) det händer absolut ingenting här i skogen.
jonatan ligger nu här brevid mig och ser någon dålig film "sahara" . inte för att jag tittat på den men den ser helt värdelös ut. och så måste jag kommentera att en viss person var jätte gullig mot min syster idag. japp :)
har föresten fått min lämpel igår så att jag kan börja övningsköra så jag bad pappa komma imån till pajala när jag slutat vid 12 tiden så får jag köra hem :)

nu ska jag nita jonatan och slå på en annan film =)
hejdå

här ska ni få en jätte gammal bild på mig och älskling..
faktiskt den första bilden på oss och jag tyckte den var jätte fin =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0