junosuando

hej

vi hade endå ganska trevligt på lördan fast det inte blev så mycket. jessica kom =) vi bastade hos mig, jag, jonatan, tomas och jessica. sen chaffa fredde..fast pojkarna for direkt till krogen och då for vi till jessica och crille och hälsade på honom..jessica slocknade så mysigt brevid crille och jag och fredde for ut igen på stan. helt dött var det men sen så ringde tomas att vi skulle komma och hämta honom och sen tillslut ringde mannen min. vi for och hämta han och sen hem.. konstigt nog var jonatan inte sådär överdrivet full ;p normalt. och det var skönt, vi käkade pizza när vi kom hem och sen gick vi och la oss..ja just ja, tomas sov också över hos oss.

igår skippade jag skolan och for med mamma och pappa till lule och tittade på bilar. mycket fina fanns det, men så dyra :) sen for vi till nå kina restaurang och dom hade svingoda pizzor ;p sen iallafall for vi till boden, en sväng till dollarstore och sen till moster och fikade. såg också hennes nya boyfriend ;) sen var vi på väg hem men så stanna vi till hos min andra moster också ;) åh bebisarna har blivit redan så stora ;) så underbart söta. och sen for vi hem. jag var helt slut, jag somnade i bilen och helt plötsligt var vi hemma på gården. käkade lite varmkorv med bröd och sen låg jag och kollade 90210 och jonatan kolla lost :D

idag när jag kom till skolan var jag jätte trött och förberedde mig att kolla film på samhälls lektionen men så kom jag på att vi skulle ju till junosuando eller hur fan det nu stavas. vi var ju dit för 3 veckor sen och förberedde hurdan bana och lekar  vi skulle ha med barnen och idag var vi dit och gjorde den. jag fick stationen hinderbana ;p och det gick bra. sen åkte vi hem, eller hit till skolan ..räknade att jag kommer att åka 20 mil buss idag :o aah, för 5 mil hit till skolan från korpis och sen 5 mil till juonis och sen till skolan igen 5 mil och sen hem 5 mil!! är smått jävla less. och ennu när jag var i lule igår :s jobbigt... nu sitter jag och väntar på att körkortsteorin ska börja.

men nu ska jag leta upp christoffer.. tja0!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0