kalla pajala

godagens.
nu är jag ruski less på min blogg, har lust att radera allt och göra om precis allt från början eftersom allt bara blir fel! men när har jag tid med det igentligen? aldrig.. här i skolan är det alltid nå idioter omkring mig som gör min irriterad och stressad ifall jag inte har håltimme och är alldeles själv. och nu menar jag inte ni Jenny :) och när jag är hemma så är internet cp. aah

idag är det en ruski chill idag..det är alltid det på onsdagar, kerstins lektioner..och sen 14.15 ska vi gå till folkets hus och se esteterna från luleå uppträda. sen ska jag hem och hoppas på att mommo inte ännu fart..hon ska hem idag så =/
hehe igår ringde morsan mig vid 12 att hon skulle komma till pajala med mommo, asta och pappa..då gick jag, jenny och linda och käka på frasses..det var gott!! sen kom dom och hämta mig, jag fick köra! och vi for precis på alla affärer i pajala..till och med till skoterbutiken! där köpte jag en skoterluva till jonatan och sen beställde jag ett par skoterskor och då ville mamma också ha likadana och sen ville pappa också ha! men inte likadana då ;) så det blev 3 par skor att beställa för storleken fanns inte inne.. sen for vi och fikade också på café nova..sen efter det for vi till kauppis..hittade en skjorta, en såndär lång. och jag tänkte ju inte på att prova den där..så när jag kom hem så när jag skulle stänga dragkedjan så såg jag att det var ett hål där. och så var den för liten på mig över brösten. så jag måste föra tillbaks den nu på rasten..ska nog köpa dendär fina klänningen där som fanns bara en kvar av om den nu passar på mig. den ser lite stor ut men ska testa för den är så sjukt fin! sen på hem vägen for vi förbi kero´s i sattajärvi också och tittade.. sen hem! konstigt nog så kom vi hem typ när bussen skulle..tog lte mer tid än vad jag trodde det skulle ta att shoppa. :) men skit samma, det är kul och speciellt när mamma och pappa är med, för dom har stålarna ;) haha
nu läsa andras bloggar och logga in på facebook. hejdå

ps. det är svinigt KALLT här!!! -30 grader fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0