pajalahelvete

fan vad jag hatar pajala!!. jag slutar snart och kommer fan inte hem på nåt sätt!!! satan vad jag är less!! ingen ids ju fan heller komma och hämta mig..inte för att jag skulle vara så taggad att fara och hämta nån 10 mil! varför i hela helvetet var vi tvungen att flytta hit till skogen där vars det inte går nå bussar ifrån? jag menar, en buss hit på morgonen och en buss hem på eftermiddan! YES VAD KUL!

igår var vi också lediga och det var jätte fint väder ute och vaaaarmt.. jag var ute hela dan med zelda och for och promenera på isen och skoterlederna =) det var skönt. och idag är det också fint väder ute och jag kommer INTE HEM på nå sätt =( jenny for hem för ett tag sen och nyss snacka jag med pappa och så sa han att jag kunde åkt hem med jenny till sattajärvi och därifrån kunde dom hämtat mig men det säger han nu när hon redan har åkt hem =S FITTA OCKSÅ!

förlåt för att jag är lite arg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0