school

hej

lördan blev endå ganska king. lite sånadär konstiga saker hände men tillslut gick vi och la oss vid 4..eller jag och jonatan iallafall :D vet inte hur länge dom andra var uppe ;p sen på söndan kom crille och väckte oss och så åt vi mat. plättar med glass och sylt. det var svingott!!! sen for vi till christoffers lägenhet och kolla läget. våran blivande lägenhet troligtvis :) åh vad jag längtar att ha eget! sen for dom iallafall hem och vi for och kolla film.
linda har föresten sattit upp en snygg video på mig och jessica när vi rockar i singstar! ;) hahaha

nu sitter jag i bibblan, var nyss på svenskan och ska snart gå på oves lektion. sen hemhemhem!!

nu ska jag springa på lektionisen :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0