Torsdag

nu ska jag ta mig tid att skriva lite blogg för jag har tråkigt.

dagen har börjat med att jag gick på samhälls och inte gjort nånting vettigt, eller satt bara och snackade med erika :) sen gick jag på kerstins lektion och där fick vi gå ut och jobba, jag var flitig och gjorde bort allt man skulle göra. och sen lunch, maten var spagetti med köttfärssås och det var jätte gott! sen nu så sitter jag här i bibblan med jenny på datorerna. och jag vet inte alls vad jag ska ta och göra. jag har slutat också för dagen. eller igentligen har jag idrott men ska inte vara med för jag glömde täckisarna och det behövs verkligen nu när det är skrillor ;p annars blir det iskallt. eftersom det är nog jävla kallt ute och sen ska man åka skrillor..nejnej, täckisarna behövs. och sen måste jag gå till bilden och göra nå extra uppgifter så att jag får ett betyg i bild. kärringen är elak och säger att jag har vart borta så mycket. men det är ju det jag fan inte har!!! har vart nästan på varenda lektion helvete.

igår var jag också med linda och bytte skjortan mot kläningen och åh vad fin den var, bara lite lång. och så var vi på konsert på folkets hus när estet eleverna uppträdde. det var helt fel musik för mig så jag tyckte inte om det, höll på att somna ;p sen sprang vi till bussen så glömde jag klänningen i skolan så jag får inte glömma den idag!! och så igår hann jag mycket på min broderning ;P japp har börjat brodera! har inte så mycket annat att göra i skogen :) heheeeeeee

nu ska jag lösa korsord. hejdå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0