Lite om mig..

FAKTA

Smeknamn:
Linno, Linnoea, Älskling, Linnea
Födelsedag: 28 Juli
Bor: Korpilombolo och Nikkala
Arbete: skolelev


FAVORIT...

Färg:
Rosa, brun och röd
Plats: Sängen eller soffan
Drog: Godis
Fordon: Hm, Jonatans =)
Film: Åh finns så många
Djur: Hund
Affär: Gina Tricot, H&M
Serie: One tree hill, 90210, Gossip girl
Café: vette
Skor: mina stövlar


BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln:
Japp
Gnälla: Ja ibland
Skrika: haha ibland :)
Sova: japp, på natten :p
Drömma mardrömmar: Sällan
Drömma sexdrömmar: Nope
Försöka vara annorlunda: nix
Klä dig i svart: Ja jag har många klädesplagg som är svarta
Ha sex: Aa
Hata folk: Aa
Lita på folk: Japp


NÄR...

Åt du senast:
För en timme sen :)
Läste du en bok senast: Ett år sen kanske
Var du på konsert senast: Förra sommarn
Köpte du något senast: Igår
Kysste du någon senast: Igår kväll :)
Svor du senast: Nyss
Sjöng du senast: Nån timme sen
Klagade du senast: Det var nog nyss det också
Är det sommar: Om 4a månader


VEM...

Saknar du:
Jesse :)
Rörde dig sist: Jonatan
Kysste dig sist: Jonatan
Gjorde dig riktigt glad senast: Mommo ;d
Fick du sms från senast: Jenny. E

HAR DU...

För många vänner:
Nej, för många vänner har man aldrig.
Tvångstankar: Nope
Någon annan psykisk sjukdom: Nee
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja, 2.
Gjort bort dig rejält: aa
Bra självförtroende: joddå :D
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Hm, nej faktiskt inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja


HUR....

Går du:
Normalt?
Fördriver du tiden: Löser korsord och sitter vid datorn
Mycket pengar har du: Vet inte
Tjänar du pengar: tjänar inte pengar, eller när jag går i skolan får jag ju studiebidraget ;d
Ofta diskar du: Nästan aldrig.
Ofta städar du: Allt för sällan
Ofta träffar du din familj: Varenda dag
Mycket äter du: oftast tills jag blir mätt


ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: ibland
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: Jo ibland

OCH SÅ BLEV TEXTEN MINDRE IGEN! =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0