måndag

hej!
vi for till happis på lördan, jag, jonatan, christoffer och verro. när vi kom fram till nikkala for vi och käka hemma hos mig och sen drog vi till fredde. där var jessica, nasso, crille, fredde, tomas och sen kom claus. det var inte meningen att vi skulle dricka då men det blev iallafall så. fick höra att det var provincia så vi tänkte försöka komma in, jag och verro men jag visste att ifall det var blåskontroll så skulle vi inte komma in. nåja, dom släppte av oss där och sen var det bara att försöka. jag var ganska påverkad och sa hej när vi kom in ;D han sa att vi var tvunga att blåsa.. jag blåste och så sa han att nej tyvärr flickor. och sen när vi skulle gå ut så sa han "ååå herregud!". haha mätaren steg till botten. :D haha ja men så skulle vi försöka ta oss därifrån men så hitta jag inte min mobil och kom på att jag hade glömt den i bilen. så vi hade ingen telefon och det var svinkallt ute.. vi hittade jennys lillebror och lånade hans telefon men så svarade ingen. nehe så börja vi gå till shell och försöka hitta någon vi känner. men nej, då gick vi till kalles och käka och sen sprang vi till torne och skulle försöka hitta jonatan eller någon. huuh vi frös som nå as. hade bara klänning och tighs. sen kom vi fram dit och jag var så arg och glad på samma gång och då hitta vi crille och och sen christoffer men ingen jonatan.. men tillslut så gick dom in och hämta honom och så kom timppa och hämta upp oss och så for vi hem. jag var helt blå om fötterna. men jag hade endå roligt den kvällen.

igår när jag vakna kunde jag inte enns prata. hade så ont i halsen. och jag frös fortfarande. trodde att jag höll på att bli sjuk och sen hade jag ruski bakisen. sen på dagen for vi till ikea och handlade..köpte ett vardagsrumsbord och en hylla och lite småsaker. sen for vi till elgiganten..jonatan köpte en brödrost :D sen for vi till leilani och käka..jag åt en pizza och sen en efterätt och det var gott! sen for vi hem, pojkarna for och fixade bilen och jag och verro börja kolla en film..dendär 1408.. sen somna jag och vaknade upp när pojkarna kom tillbaks. så börja vi fara mot korpis och det var ruski jobbigt..typ snöstorm. =/ man såg ingenting. när vi väl kom fram börja jag och jonatan kolla en film " bedtime storys" men jag somnade mitt i filmen så det blir idag att se klart den..

jag var nyss på idrotten, vi hade skridskor och jag hatar det! hade så jävla ont i fötterna. och nu har jag håltimme för dom andra har engelska. och idag är det äckelmat så jag och jenny kanske far och käkar på café nova en macka :) dom är goda. nu orkar jag inte skriva mer..ska ringa jonatan! :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0